понеділок, 9 квітня 2018 р.


   До Дня здоров’я в Буймерській сільській бібліотеці пройшов ряд заходів, приурочених Дню здоров’я. На канікулах дітей запросили на шок-урок «Життя гідне того, щоб жити», усний журнал «Вся правда про паління», та скринька порад «Чи добре знаєш ти, як здоров’я берегти». Ведучі бібліотекар Ірина Шапувал та фахівець ЦССДМС Світлана Клименко розповіли що чудово, коли дитина здорова, адже тоді вона здатна добре вчитися, працювати, має силу, гарний апетит і хороший настрій. З таких дітей виростуть і сильні люди, тобто міцна і здорова нація. Про здоров’я потрібно дбати змалку, бо його не купиш ні за які гроші. Діти вирушили до «Країни Здоров’я» попо таких зупинках: «місто Мийдодірів», «річка Вітамінка», «зупинка Болото», «місто Спортивне», «Веселка здоров’я». Прослухали казку про маленького принца, відгадували «спортивні, овочеві та фруктові» загадки, прислів’я про згубні звички та про здоров’я. Ведучі розповіли про негативні явища, які панують у нашому суспільстві і шкодять здоров’ю, це – тютюновий дим, алкоголізм, наркоманія, СНІД. Зробили фізкультзарядку.



Немає коментарів:

Дописати коментар