неділю, 6 березня 2016 р.

                   Тарас Шевченко у моєму серці

         4  березня у бібліотеці пройшов літературний вернісаж "У Шевченка полум'яне слово на сторожі вартості стоїть", де взяли участь дорослі читачі та діти, які приходили і на свято, присвячене 8 Березня. Бібліотекар ознайомила з біографією великого співця України. Сергій Пономаренко, Юля Лишенко та Таня Крохмальова прочитали дитячі вірші Тараса Григоровича, дорослі читали вголос  поему"Катерина". 
За вишиту картинуТараса Шевченка мою маму Глущенко Ніну Петрівну  нагороджено грамотою обласного науково-методичного центру культури і мистецтв.   
А в моїй родині з покоління в покоління передається "Кобзар" - ювілейне видання (1814-1939) - до 125-річчя  з дня народження автора. Цю книгу мені читала ще моя прабабуся Харитина, коли я ще не вміла сама читати, потім навчилась і сама, та разом із братом, нашою мамою просили ще й бабусю Варю почитати вірші вголос (бо бабуся дуже гарно та виразно читала твори Шевченка). І я до цих пір пам'ятаю ці  хвилюючі миті читання: ми тихо слухали і плакали над "Мені тринадцятий минало...", "Катериною", "Совою", "Наймичкою", "Утопленою", "Причинною" та ін..., ми "Кобзар" тоді весь перечитали. Велике спасибі моїй покійній бабусі. Мій син також користувався цим "Кобзарем у школі".



Немає коментарів:

Дописати коментар