середу, 23 серпня 2017 р.

 Музично – поетичний віночок «Під синьо – жовтим прапором свободи з’єднаємо великий наш народ!»


             Моя Україно, Я чую твій голос,
                   Пшеничний твій колос
          У душу мені засіває зерно,
         Моя Україно, Колискко-калино,
    Пізнати тебе мені щастя дано!

 23 та 24 серпня весь український народ відзначає День Прапора і День Незалежності України. То ж і буймерчани приєднались до святкувань. 23 серпня  о 10 годині діти та дорослі зібрались біля місцевої школи і пронесли український прапор святковою ходою.  Трохи помішав дрібний дощик, і свято відбулось у Будинку культури. Ведучі – бібліотекар Ірина Шапувал та місцева жителька Альона Яременко провели присутніх шляхами історичного поступу нашого народу до здобуття Незалежності та встановлення жовто-блакитного знамена. Зі святом присутніх привітала секретар сільської ради Антоніна Лукаш. Дітки нашого села читали вірші-посвяту Україні. Учениця 3 класу Сумської гімназії Софійка Яременко декламувала вірш Олександра Олеся «Живи, Україно!». Учениця 7 класу Буймерської школи Таня Косовська заспівала пісню «Тільки в нас на Україні».  Потім діти завітали в бібліотеку та малювали малюнки про мир і Україну. До уваги користувачів на полицях розміщені  Куточок національної символіки «Державні символи України» та книжкова виставка  – панорама «Україно моя, ти одна, як життя!».












Немає коментарів:

Дописати коментар